Vaříte si doma polévku miso - budete potřebovat naše mořské řasy wakame z Havaje.
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
9-18:00 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 800,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
03.03.2022
DMSO
DMSO je zkratka pro DiMetylSulfOxid - čirou tekutinu bez zápachu, která je v dnešní době získávána ze dřeva. Tato tekutina vykazuje při mnoha vědecko-... číst celé
12.11.2019
Jak vybrat správné ručníky
Pro výběr ručníků je klíčové ujasnit si pár základních věcí: Ručníky jsou v provozu neustále. Proto věnujte zvláštní pozornost kvalitě materiálu.  ... číst celé
10.02.2020
Funguje ti trávení?
Nemám problém, pokud to funguje. Cítíte se ráno líní a unavení? Je vaše trávení nepravidelné? Jste nafouknutí nebo máte zácpu? ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 30 dní.

On-line platby

 

|  Doprava

   doprava

|  Facebook


  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Mobytex - Libuše Hejna., IČ 66033667, DIČ CZ525315284, se sídlem K Potoku 158, 25084 Křenice, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského obchodního soudu v Praze, oddíl A, vložka 32303, pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.bioprotebe.cz a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od eshopu Bioprotebe.cz.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout Bioprotebe potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.

V případě uplatnění servisu v rámci zakoupené či smluvené služby se tento servisní zásah řídí výhradně podmínkami dané služby.

 

II. Záruka za jakost

Jako doklad o záruce vystavuje Bioprotebe ke každému zakoupenému zboží doklad o zakoupení (faktura) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství, sériové číslo).

 

1. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění

Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení či na záručním listě.

Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem pro Kupujícího spotřebitele a 12 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

U spotřebního zboží (např. kosmetika, drogistické výrobky, potraviny apod.) je kupující oprávněn uplatnit právo z vady do dvaceti čtyř (24) měsíců, není-li však na zboží uvedené datum spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje pouze do data vyznačeného na obalu zboží.

U většiny potravin je vyznačena minimální trvanlivost.

Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu kosmetického prostředku, jehož minimální trvanlivost přesahuje třicet měsíců. U těchto výrobků se uvede údaj o době, po kterou lze prostředek po otevření používat, aniž by došlo k poškození spotřebitele. Tato informace se vyznačí symbolem otevřené nádobky na krém a údajem o době (v měsících nebo rocích).
U drogerie jsou uváděny pouze šarže.

 

Pro kupujícího podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, je-li to u daného typu zboží výslovně uvedeno, takto uvedená lhůta má přednost.

V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

 

III. Záruční podmínky

1. Kontrola zboží při převzetí

Kupující při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů. Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má.

Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout, nebo vždy je možné nahlásit na e-mail poskozeni.info@bioprotebe.cz, nebo informujte telefonicky nás Bioprotebe - tel. +420 606912887. Bioprotebe v případě převzetí od přepravce doporučuje přiložit fotodokumentaci poškození a obalu.

Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však Alze možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

 

Dále je možné reklamaci zboží odeslat na adresu prodávajícího:


Bioprotebe- Libuše Hejna
K potoku 158

250 84 Křenice

Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství). 
Bioprotebe doporučuje přiložit kopii dokladu o zakoupení, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

 

IV. Vyřízení reklamace

1. Kupující - spotřebitel

V souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitelem fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

 

Reklamaci včetně odstranění vady Bioprotebe vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

2. Kupující - podnikatel

Je-li kupující-podnikatel, prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. O tomto rozhodnutí bude kupující podnikatel informován na kontaktní e-mail.

 

Náklady na zaslání reklamovaného zboží zpět vám uhradíme při splnění následujících podmínek:

reklamace bude uznána jako oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.) a doložíte nám výši nákladů (sken účtenky za poštovné). Takto vám můžeme proplatit jen adekvátní náklady, s ohledem na povahu kupovaného výrobku. Tedy například náklady na poštovné, ale ne za taxi službu nebo použití vlastního automobilu.

 

V. Závěrečná ustanovení

Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou tímto Reklamačním řádem dotčena.

Tento Reklamační řád je platný od 29.12.2018 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.
Tento Reklamační řád je k dispozici jako dokument na www.bioprotebe.cz